2013 01 03

I dag var andra dagen på jobbet och måste säga att det går framåt om än lite sakta.. Jag är ganska rastlös av mig och vill att saker ska gå fort, var av mitt nyårslöfte, ta det lite lugnare och tänka efter först.
Vilket gör att detta företag passar perfekt för mig nu, då man arbetar efter den just teorin, ta det lugnt och ingen stress.
I det stor hela är mitt liv ganska lugnt nu efter jul och ser att fortsätta att vara det, finns bara en sak som ligger och gnagar och det är att jag hade lovat barnen att de skulle vara lediga hela jullovet, men sen fick jag ju som sagt nytt jobb med ganska kort varsel så det blev frita/dagis de sista tre dagarna, men i dag kom min svåger och deras kusin till undsättning.
De hämtade K & T från frita/dagis redan vid 13tiden och åkte till busfabriken och var där och lekt till det att D hämtade dem kl16.30, så när jag kom hem vid 17tiden var de ganska trötta och jag kunde byta om till träningskläder och ta en löprunda utan ångest över att de satt framför tvn.
Ska försöka ta tag i träningen nu när det är lugnt efter uppehållet under dec.
För mitt andra nyårslöfte i år ett tid mål i stället för visst antal tränade pass i veckan och mitt första mål är att klara vårruset, 5km på under 25min.
Vilket innebär att jag måste förbättra min 30min tid med ca1min i månaden,för nu ligger jag på 30min för 5km och loppet är den 20maj.
Tåls att tänka på hur jag gör det på bästa sätt....
Publicerat: 2013-01-03 @ 19:47:18


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!