Söndagsplaner

Planerna för dagen är lite söndags shopping, inget stort eller jätte roligt som ska inhandlas men jag måste verkligen köpa mig en kalender och så är min ansiktskräm slut så även det får det bli. Passar nog även på att veckohandla när jag även är där, skönt att få det gjort. På eftermiddagen är inte så mycket bokat än, men då det inte blev någon crosskörning för K igår pågrund av kylan vill han säkert köra i dag, då det är tävling nästa helg.
Nej, är väl bäst att sätta igång...
 
2012 års kalendern som fortfarande hänger kvar, använder mig av de 2st sista sidorna, översikt 2013 att skriva i. Man får skriva smått och inte planera in mer än max 1 sak per dag men det går...
Publicerat: 2013-01-20 @ 10:10:12


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!