Heldag med kusinen

Igår blev det en heldag med min syster och systerdotter. Tanken var att vi skulle ha tagit oss en lång promenad i skogen och letat lite svamp, men det blev helt enkelt för varmt för barnen. Så efter en kortare tur där de ändå hann hitta massa blåbär och bli helt blåa runt både mun och fingrar gav vi oss istället hem till M&P så att de kunde bada i poolen, vilket de med glädje gjorde både länge och mycket.
På eftermiddagen/kvällen skulle jag sedan lämna bilen i grannstaden och bestämde mig för att cykla hem istället för att ta pendel. De var ju som sagt ganska varmt men med vetskapen om att D kunde hämta upp mig om jag inte orkade gjorde nog att jag just orkade de 4,4 milen hem. Efter det var jag ganska trött och kvällen avslutades tidigt.
I dag är det stallet som gäller samt att göra ordning naglarna.

Trevlig tisdag!


Publicerat: 2014-07-08 @ 07:18:03


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!