Skiftande väder

Trots prognoser som enbart visat regn har solen faktiskt varit framme en hel del, lite mindre på tisdagen men igår var det varmt och soligt ända fram till kvällen. Men för att inte ha en massa måsten hängande över sig resten av semester och speciellt inte om det jätte fina vädret kommer tog vi tag i att stor städa inne i tisdags så nu är alla golv skurade, täcken tvättade och tvättkorgarna tomma. Känns så skönt att ha det gjort.  
På kvällen bar det sedan av på Speedway match för min del, men tyvärr satte just regnet stopp efter enbart 3körda heat. Men det bjöds på middag och trevligt sällskap så det blev en riktigt lyckad kväll ändå.


I går stod det tandläkarbesök på schemat både för mig och barnen, så det blev en ganska tidig morgon då vi skulle vara där redan kl8. Där efter gav vi oss av på självplock av jordgubbar, vilket var första gången för barnen men inte sista om du frågar dem, som nog åt mer än de plockade och då plockade vi ändå 4kg. Där sprang T även in i en klasskompis som hon följde med hem. Så jag fick bara med mig ett barn därifrån. Resten av dagen spenderade sedan jag och K med att pyssla och städa på altanen, planera lite blommor och rensa i trädgårdsland. Allt avslutades sedan med en tur till stallet för mig och T, medan D och K åkte till crossbanan. 


Publicerat: 2014-07-03 @ 07:02:46


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!