121212

I dag den 12/12 2012 är en stor dag för många med mycket bröllop mm, för min del har det varit en väldigt lugn dag.
K är som sagt fortfarande förkyld vilket har ändrat om hela min veckoplanering och gjort att det har blivit en väldigt lugn vecka, då jag knappt lämnat huset mer än för att lämna och hämta T på dagis.
Tyvärr kommer det att straffa sig nästa vecka då jag får ta igen det då.
Dock har jag fått en del julgodis/pyssel gjort, både smältande snögubbar och dekorerat året pepparkakshus.
Hade även tänkt att springa men då temperaturen höll sig runt -9 kändes det lite för kallt, ner till -5 fungerar men sen tycker jag att det börjar bli lite för kallt, så fick bli 30min på löpbandet i stället.
I morgon har jag några möten jag inte kan flytta på så då får K vara ett par tim på D:s jobb, har laddat upp med några filmer så ska det nog gå bra.
 
Året pepparkakshus innan yttre dekoration
Publicerat: 2012-12-12 @ 19:50:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!