20121229

I dag kan jag summera mig med ett ord, orkeslös.
Jag är så trött så trött, vilket har smugit sig på de senaste dagarna, oftast brukar jag vara ur sängen senast kl7på helgerna, så när klockan är 9, så har jag oftast hunnit med en hel del t.ex satt igång en tvättmaskin, tränat, duschat, bakat och ätit frukost mm
Men de senaste dagarna har jag knappt gått ur sängen, än mindre ätit frukost eller tränat när klockan är 9.
Men vissa saker hur trött man än är kommer man inte undan t.ex har T ridning på på lördagar kl12, så de var bara att bege sig till stallet.
Sen när man kommer dit är det ju kul och T var jätte duktig, hon har verkligen lärt sig massa under detta år.
På vägen passade vi på att åka förbi lite inredningsbutiker, letar efter en steghylla till den nyrenoverade hallen, men alla blir för höga, då vägen inte är riktigt rak upptill kan den inte vara mer än 1,65 o de jag har hittat har varit 1,8..
Så blev ingen givande shopping tur.
D har jätte effektiv och det går framåt med badrummet, nu är handfat och badrumsskåp på plats och ska "bara" kopplas in, sedan är det taket med spotar som ska göras, sedan är det klart!
 
Här vill jag ha min hylla
 
 
Publicerat: 2012-12-29 @ 14:15:06


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!