Ännu en vecka i kaos

För att denna vecka skulle bli lugnare och mer strukturerad än förra försökte jag i helgen planera upp den, iallfall i stora drag.
Och den planeringen höll ända tills i går kväll, då det visade sig att K håller på att bli förkyld..
Han är inte jätte dålig, men näsan rinner och han har lite små ont i halsen.
Men tyvärr har K inget mellanläge utan det är alltid allt eller inget som gäller,så därför går det inte att lämna honom i skolan med restriktionen att ta det lugnt..så han blir hemma...
Nu måste jag sätta igång med veckans stor städning, och om ca30min kommer veckans första hantverkare..
 
Då jag är en frukost människa måste jag få frukost på morgonen annars funkar jag inte alls...
 
 
 
 
Publicerat: 2012-12-10 @ 08:57:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!