Julklappsinköp

Har varit och lämnat barnen på skola och dagis, K var inte alls så sjuk som han verkade igår morse utan så fort morgon tröttheten släppt var han som vanligt.
Så nu blir det att byta om för att snart åka ner på stan på ett möte och efter det ska jag passa på att köpa lite julklappar innan det är dags att hämta barnen igen.
Så förhoppningsvis blir jag klar med julklappsinköpen i dag vilket skulle vara väldigt skönt, har ganska bra koll på vad jag ska ha till alla utan D och min svärfar, men hoppas att någon bra idé ska hoppas på mig när jag går runt bland butikerna.
 
Hoppas även hinna göra något roligt pyssel alt julgodis i eftermiddag, så håll utkik!!
Publicerat: 2012-12-18 @ 09:32:16


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!