Kinect

 
Efter att jag lämnat T på dagis i morse åkte jag till affären eller rättare sagt affärerna då jag behövde åka till två olika och inhandlade all julmat, vilket känns jätte bra att ha det avklarat.
Efter det åkte jag till Sisu för att lämna papper.
Hemma blev det lunch och så passade jag på att slå in några julklapparna, göra en presentkorg till dagispersonalen och göra lite marmeladgodis.
Kl14.00 var det sedan dags att hämta barn igen, och på vägen hem passade vi på att hämta upp ett paket som jag beställ, när vi sedan var på väg ur bilen hemma kom ännu ett sms om att jag hade ett paket att hämta ut och denna gång var det K:s jultidningspremie ett Xbox360 Kinect, så de var bara att sätta sig i bilen igen.
Jag är som sagt ingen tv människa, så jag brukar inte spela tv spel med detta var riktigt kul, så eftermiddfagen gick åt till att installera spelet och givetvis spela.
Jag önskar mig faktiskt ett eget spel, Kinect Traning, har ingen aning om det är bra eller inte men verkar kul.
Nu ska jag vika lite tvätt sedan ska jag se sista avsnittet av Jul med Ernst.
 
Publicerat: 2012-12-20 @ 20:09:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!