Lördag morgon

Efter en vecka i kaos och utan dusch kändes det ganska skönt att vakna i morse och inse att i dag blir nog faktiskt en ganska vanlig dag och då vi fått tillbaka duschen, passade jag på att dra på mig löparkläderna innan de andra vaknat och sprang bort till närmaste morgon öppen butik och köpte nybakat bröd.
Han i kassan tittade ganska konstigt på mig när jag kom in springande, något svettig och flåsig kl:07.15 och frågade var de har brödet någonstans.
En riktigt bra morgon enligt mig innehåller först ett löppass, därefter en varm dusch, för att sedan få äta en god frukost, efter det kan det vad som helst hända utan att humöret eller energin påverkas.
Nu är det dags att dra på sig ytterkläderna och åka till staller med T.
 
Frukost!
 
Publicerat: 2012-12-08 @ 11:20:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!