Lördag

 
Lördagsfrukost framför tvn, med mysteriet på greveholm
Klockan är 10.30, men jag har redan hunnit med en hel del.
De första jag gjorde när jag vaknade var att åka iväg och handla, jag tycker om nybakat bröd på helg morgonen men då jag hade en tid att passa efter frukosten hann jag inte baka själv utan fick som sagt åka till affären.
Sedan var det bara att åka hem och äta för att sedan åka på mitt hemliga möte... Är ju snart jul... :D
Nu är jag hemma en snabb sväng igen för att hämta dottern sedan är det stallet som gäller, efter det ska vi åka och titta på badrumsinredning, för att avsluta det hela med att köpa gran som jag lovat ungarna att vi ska klä idag.
När allt det är gjort och man gjort de dagliga sysslorna som måste göras te.x matlagning tror jag tyvärr inte det är mycket kvar av dagen.
Dock hoppas jag att blåsten och snöandet ska avta så jag även hinner med en löprund,
Trevlig helg!
Publicerat: 2012-12-15 @ 10:52:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!