Marsipan grisar

 
Jag gjorde en paketkalender till barnen och själv fick jag en från body shop, så för att D inte skulle bli
den ända utan gjorde jag även en väldigt enkel till honom, köpte en choklad ask, med kärlek från Marabou,
som innehåller 20st små nougatpraliner och skrev sedan siffrorna 1 till 20 på dem med glasyr.
Men efter som det är 24dgr i dec innan jul behövde jag på något sett komplettera upp den med 4 saker till.
Och vad blev inte bättre än 4st marsipan grisar till min godisgris.
På välsorterade matbutiker finns nu redan färdigt färgad och smaksatt marsipan, vilket gör det hela hur enkelt som helst.
Detta är något som mina barn även tycker är jätte kul att göra och kan sysselsätta sig med länge, dock blir det inte bara figurer med jultema, utan även andra saker som pannkakor med sylt, ormar, spökgrisar mm
 
                                    Tillsammans med barnen förra veckan:
                                     
Publicerat: 2012-12-21 @ 14:28:43


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!