Massa julklappar

Nu är julfirandet över för i år för våran del och mycket julklappar blev det.
T har förvandlas till prinsessan Rapunzel, som har en bebis och häst, och jobbar som make up artist/frisör, då hon fick en Rapunzel klänning, en docka, en häst och ett sminkhuvud mm
K har jag knappt sett, bortsett från något tillfälle då han stått framför tvn och spelat nya spelet Ruch på Kinectet, men mest har han suttit och byggt lego eller lekt med bilbanan på sitt rum.
Även jag fick massa fina julklappar, som en dockningstation till min Iphone, ett halsband, en ny väggklocka, pannlampa mm
I dag blir en lugna dag, barnen vill som sagt leka med alla sina nya saker och själv ska jag inte göra mycket.
De kommande dagarna hoppas jag att vi ska hinna göra lite på badrummet så det kan bli klart.
 
                                                                Mina fina julklappar
                             
                             
                             
                             
Publicerat: 2012-12-26 @ 09:55:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!