Pågående

På förmiddagen i dag hade jag ett möte inplanerat i Linköping, som jag inte kunde boka om, men då K fortfarande hostar som en tok, kunnde han inte gå till skolan utan fick han i dag följa med D till jobbet.
D:s arbetsplats är inte riktigt anpassat för barn då han är billackerare men vid enstaka tillfällen och med mycket film brukar det fungera helt ok, speciellt med K då han är väldigt lugn och lätt att ha med.
Till K.s stora glädje var D.s jobb bjuda på jullunch som han fick följa med på, och vilket barn tackar nej till köttbullar och prinskorv, inte K iallafall.
När jag ändå var i Linköping passade jag på att springa in ett snabbis på det stora blå/gula varuhuset. Vi är ju som sagt mitt uppe i en badrumsrenovering, dock har vi ännu inte valt vad vi ska köpa för badrumsinredning ännu. Badrummet är inte så stort så skulle vilja ha något som är mindre än det vi har i dag..
Lika kul som jag tycker det är att renovera lika svårt är det, för varje sak man väljer, väljer man ju bort något annat och det finns så många saker man vill ha..
 
Lutar mot att det blir från serien lillången (vilket ser mycket finare ut i verkligheten än på  bild):
 
 
Funderar vidare och går under tiden på lucia firande på dagis...
Publicerat: 2012-12-13 @ 16:08:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!