Presentkorg

Nyårsafton närmar sig med stormsteg och i dag ska jag storstäda,vika tvätt, packa dagisväskan/skolväskan mm så att allt är klart tills på onsdag så jag slipper gör det på tisdag då det finns risk att jag kanske är lite trött då..
På nyårsafton ska vi till ett par nära vänner.
När man blir bortbjuden tycker jag att det är kul att ha med någon lite gåva, blommor är alltid fint och kul att få, dock kommer det yttligare 19personer i morgon så finns en chans att det kommer flera med blommor.
Då är alltid en presentkorg ett säkert kort, man kan variera dem till oändlighet och perfekt även om man kanske inte känner den man ska till jätte väl, t.ex en arbetskollega.
Nu har även de flesta butiker redan färdiga korgar, i olika teman,t.ex godis, delikates, kaffe/te mm
 
Denna "presentkorg" gjorde jag till dagispersonalen inför jullovet, innehöll av det julgodis jag gjort i dec
   
Publicerat: 2012-12-30 @ 09:30:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!