Sista dagen på 2012

 
I dag är sista dagen på 2012 och som omväxling från tidigare nyårsaftnar har jag en väldigt lugn dag framför mig även om kvällen kanske inte blir det.
Vi brukar alltid vara dem som håller i festen och ordnar allt med vad det innebär men i år är vi bortbjudna, och det ända som vi ska ha med oss är förrätt.
För mig personligen har 2012 varit ett år med mycket förändringar, både bra och dåliga, mest bra.
Jag la ridningen på hyllan, från att ha varit halvfodervärd och varit i stallet minst 3dgr i veckan, är jag bara där när T har sin ridning, tiden finns helt enkelt inte.
Detta beslut faller under både bra och dåligt, visst saknar jag hästen massa men stressen över att känna att man inte hinner med honom ordentligt, tar bort allt det roliga.
Jag gick med i styrelsen på crossen, även om det ibland varit tugnt och tidskrävande, har jag lärt mig massa, fått mer tid och förståelse för K:s crosskörning , så det faller under bra.
Jag har tagit upp löpträningen igen efter MÅNGA års uppehåll, sprang även mina första "riktiga" lopp, stadsloppet och höstmilen. Detta faller bara under bra.
Jag blev arbetslös, den 30/11 arbetade jag min sista arbetsdag på företaget jag jobbat på sedan 2008.
Bristande lönsamhet, resulterade tillslut att 47st anställda blev 6st kvar.
Detta faller så klart under dåligt, men det löser sig, mer om det i morgon när jag skriver om vad jag tror på under 2013.. 
 
 
 
Publicerat: 2012-12-31 @ 11:09:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!