Skelett greve pulver spöke

Mina barn följer året julkalender med stor spänning, men tycker ibland att det blir lite läskigt så då måste mamma sitta med, vilket innebär att jag sett alla avsnitt av julkalendern.
Och i går när jag höll på att veckostäda slog det mig.. Det är nog så att vi har ett skelett greve pulver spöke boende hemma hos oss också.
Vi bor i ett hus med två våningar och källare så det skulle lätt kunna hålla sig gömt utan att jag såg det och det skulle förklara så mycket..
För jag tycker hur mycket jag än städar är det alltid stökigt även om vi knappt varit hemma i veckan och så mycket disk och tvätt som det blir kan väl knappast vi 4 producera, o hur mycket saker försvinner inte..
Kan vara så att skelett greve pulver spöket har en hel familj boende här... Kanske ska kolla på kommande avsnitt och se vad det är för skelett fälla Leif bygger, om man behöver göra en likadan menar jag..
 
 
 
 
Publicerat: 2012-12-18 @ 09:25:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!