Stor städning

 
 
Dagen blev som sagt inte alls som jag planerat i helgen, då K blev sjuk men jag har hunnit med massa i dag speciellt med tanke på att jag varit själv med barnen.Att göra listan har som omväxling krympt under dagen och inte vuxit som den oftast brukar göra.
Under dagen har jag stor städat och har bland annat:
Plockat undan,dammat, dammsugit hela huset, skurat alla golv och golvlister, piskat alla mattor, bytt ut alla lakarn och handdukar, bytt alla täcken till vintertäcken, skurat badrum och toalettrum, torkat av alla skåpsluckor i köket.
Tvättat 3maskiner tvätt, vikt 3st maskiner tvätt. 
Utöver det har jag även hunnit laga lunch och middag, tränat 45min och letat fram T:s lucia kläder och flätat hennes hår med massa små flättor då hon vill vara lockig på luciatåget i morgon.
Även i morgon får jag planera om då K fortfarande mår dåligt och har fått svag feber.
Nu ska jag bara skriva en inköpslista till i morgon, sen ska jag krypa ner i sängen och läsa.
 
God natt på er!
 
 
Publicerat: 2012-12-10 @ 20:59:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!