Äntligen!

I går tog jag mig i kragen och åkte ner på stan och klippte mig vilket inte var en dag för tidigt. Man skulle kunna tro att det är en rymdresa vi pratar om, för ungefär lika omständligt och lika mycket planerade behövs för att jag ska komma iväg till frisören. I verkligheten tar det 15min dit och 45min att klippa sig och sedan 15min hem igen, men ändå har jag så svårt att få till det. Men i går blev det som sagt av. Passade även på att shoppa lite nya kläder när jag nu ändå gjort denna långa resa ner till stan :) Blev lite bas saker så som underkläder, linnen, leggings mm Men hittade också ett par helt underbara knallröda stövletter, och då vädret ännu inte bjudit på någon snö får jag även möjlighet att använda dem fast vi är i mitten av november.
 
I dag blir en lugn dag, jag håller på med lite städning medan K & D har varit och kört cross, och för att nu vara på racingkalas (köra gokart), sedan vid kl16 är det dags att ge mig av till träningen. Om vi hinner och känslan infinner sig kan det vara så att T & jag även passar på att baka lite bullar, tiden får utvisa...
 
 
FORTSATT TREVLIG HELG!
 
Publicerat: 2012-11-18 @ 11:55:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!