Bullar och dyrt träningspass

När jag var klar med städningen i söndags hade jag någon timme över innan det var dags att göra sig i ordning för träning, så vi bestämde oss att det fanns både tid och lust att hinna baka bullar.
Just nu är ungarna inne i en väldigt lugn period och håller sams, hjälper varandra och leker bra, så för tillfället är allt väldigt kul att göra med dem, så sagt och gjort bullar blev det.
Efter det gav jag mig iväg på träning, då det vägrar komma någon kyla och snö, är det väldigt lerigt och vid 16tiden väldigt mörkt i skogen, så träningen sker med pannlampa.
Tyvärr är de pannlampor som lånas ut på träningen inte de bästa så man ser inte riktigt så bra som man skulle önska, och det är ju inte så att träningen sker på något spår utan vi ä ute och springer och tränar mitt bland grenar och snår, det brukar ta ca2min innan man är sjöblött om fötterna och allmänt skitigt. I söndags lyckades jag i mörkret missat en gren och på något sätt fastna med foten under, jag höll mig på fötter, men skon fastnade och "nätet" på ovansidan av skon slets sönder. Jätte kul, skona är inte mer än 2månader gamla och kostade 1700, finns nu en övervägande risk att nya måste inhandlas, har inte alls lust att lägga ut de pengarna "igen". Jag kanske borde satsa på en riktigt bra pannlampa...
 
 
Bullar på jäsning
 
  Mycket bullar blev det   
 
 
 
 
 
 
Publicerat: 2012-11-20 @ 09:00:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!