Farsdag kladdkaka och träning med pannlampa

I går firades 2st pappor, min egen och mina barns med kladdkaka och glasstårta. Dagen avslutades sedan för min del med träning. Jag & Carina håller i träningen med crossnature, även om mörkret och kylan gör det något jobbigare, i går var det även riktigt lerigt och mot slutet kom regnet. Barnen tittade riktigt skeptiskt på mig när jag kom hem, håret hängde blött ner i ansiktet, jag var lerig på knäna och från armbågarna mer till fingerspetsarna, det plaskade om skorna när jag gick så blötta var de. T stod där en stund och tittade medan jag tog av mig de blötta kläderna, efter en stund lyfter hon upp min ena vante och säger -Men mamma vad har du gjort, skulle inte du bara ut och springa... Försöker förklara att jag även tränat annat, armhävningar, sit ups mm. Hon lägger då ner vanten och säger -Hade det inte varit bättre att göra det inne när det regnar ute...
Publicerat: 2012-11-12 @ 07:30:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!