Höstlovs vecka

Denna vecka har det som sagt varit höstlovs vecka,och blev mer ledigt för K och T än vad jag trodde de skulle bli så det känns bra. I måndags var det vanlig "vardag", men i tisdags hämtade Sara, T:s gudmor ungarna efter lunch och åkte till busfabriken, när hon sedan lämnade tillbaka dem fick jag även hennes son på köpet som sov över hos K. I onsdags var K på träningsläger hela dagen så när han kom hem vid 15tiden, var han trött men lycklig, T och jag stannade dock hemma i soffan. I går torsdag åkte jag och ungarna tillsammans med Carina med barn till djurparken och letade efter Bamse som hade blivit kidnappad, var fullt med spöken i parken som gav ledtrådar, till slut hittade vi honom hos delfinerna, ett lyckligt slut helt enkelt. I dag är det dagis och frita som gäller men då D slutar 12 på fredagar blir de bara halvdag för dem. För egen del sitter jag på jobbet och mår urch, har någon bacill som springer omkring i mig och bråkar sådär lagom lite och gör så att jag inte alls känner mig rolig.. Har inte heller känt mig manad att tränat på en vecka nu, vilket inte gör humöret bättre :/ Kan vara så att jag ger mig ut i kväll, antigen blir jag sjuk ordentligt eller så kanske skiten släpper... Kan vara värt att testa.. :/
Publicerat: 2012-11-02 @ 11:53:00


1 kommentarer
Postat av: Carina

Toppendag på Kolmården med bästa vännerna. Synd bara att Bamse gömde sig bland delfinerna

2012-11-11 - 19:38:07 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!