Inget avancerat

I dag ska jag nog hålla mig till de enklaste uppgifter, klockan är snart 9 och men de känns som min hjärna inte har vaknat ännu. Helt plötsligt kommer jag på mig själv med att sitta och stirra på dataskärmen men gör ingenting, jag bestämmer mig då för att göra en viss uppgift, men iväg flyger tankarna och jag gör något helt annat i stället... Hoppas att jag kommer igång efter att ha ätit lite frukost.
I dag blir annars en ganska lugn dag, efter jobbet ska jag hämta upp K, sedan har jag ett möte inbokat med SISU, för att diskutera ev utbildningar för tränarna på crossen. Beroende på när vi är klara, ska jag försöka få in ett löppass, med mina trasiga skor :( innan dagen är slut.
 
 
 
Publicerat: 2012-11-21 @ 09:07:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!