Inte alltid som man tänkt sig

Vissa dagar blir inte alls som man tänkt sig...
I bland blir dagen bättre och i bland sämre..
I dag blev min dag det sista alternativet.
Jag hade inte hunnit vara på jobbet mer än 30-40min innan mobilen ringde vid kl7.20, det var då min mor som berätta att hon precis kört min far till akuten.
För att förstå hur jobbigt det här är att höra, måste man veta att min far är sedan 25år tillbaka är sjukpensioner, då han haft både blodproppar och hjärtinfarkter, och han vägrar åka till akuten innan det gått så långt att man nästan måste bära honom dit.
Men nu mådde han så dåligt att han bad mamma köra upp honom, dock fick hon inte alls följa med in, som vanligt, envisa gubbe!!
All motivation och koncentration försvann omgående, så jag gjorde de jag var tvungen på jobbet sedan åkte jag upp till honom.
Denna gång slutade det dock lyckligt med att det "bara" var kärlkramp och dålig syresättning. Så är det bland annat färdigt rökt för honom. Efter det hämtade jag barnen och vi har passat på att jobba lite trädgården innan mörkret kom.
Nu ska jag göra lite hushållssysslor och laga mat innan en av mina närmaste vänner kommer vid 18tiden för att gå över till en annan vän på inredningsparty, med lite snittar och dricka.
Passar perfekt på en onsdag kväll!
Har varit på ett party innan med samma företag och de har riktigt fina saker till bra priser, har även kollat igenom deras katalog på nätet så har lite koll på vad jag ska handla :)
 
Lite av deras utbud
                  
 
Publicerat: 2012-11-14 @ 16:15:00


1 kommentarer
Postat av: Carina

Vad skönt att det gick bra! Fimpa är ett måste. Stor kram!

Svar: Ja, nu har han inget val längre!! Syns sen! Kram
Tess

2012-11-17 - 21:05:46 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!