Julmarknad

Morgonens bestyr med löpning, duschning och frukost är precis avklarat och jag ska snart sätta mig i bilen för att åka ner till stan och äntligen klippa mig och inhandla lite nya vinterkläder.

 Igår var vi för 8:e året i rad på Ekenäs julmarknad. Vi har några saker som återkommer på vår inköpslista varje år, bland annat slottsglögg, smaksatt honung (finns i många goda smaker och rekommenderas varmt om man har barn som vägrar ta hostmedicin när de är förkylda), varma brända mandlar mm

Nu hann jag med lite julshoppning i torsdags annars brukar detta vara startskottet för att det börjar närma sig jul, en riktigt mysig tradition som även gillas av ungarna.

Nej, nu måste jag sätta fart.

GOD MORGON!

 
 
Publicerat: 2012-11-17 @ 09:18:21


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!