Julshopping

I går tänkte jag att det var dags att börja lite med julshoppingen så att man inte behöver ta allt på en gång i panik, dessutom har jag lovat ungarna att de i år ska få en varsin hemgjord kalender. Det kändes som en jätte bra idé då, men nu när jag ska lyckas få ihop 24st små presenter INNAN 1dec. Jag tycker inte jag gör annat än plockar undan och kastar massa små skit som ungarna lägger överallt och nu ska jag själv bidra till detta, och inte nog med det dyrt blir det också, även om man köper små saker, så ligger det mesta runt 10-20kr, säg 20krx24x2= 960kr.
Sen ska de ju även ha julklappar utöver detta, och jag vet inte alls vad jag ska köpa, och trots min shopping runda igår blev jag inte mycket smartare.
Men det brukar lösa sig och till slut ligger det i stället alldeles för mycket julklappar under granen.
I dag fortsätter i julens tecken då det är julmarknad på Ekenäs slott i kväll, ett måste vi går på varje år.
 
Några saker som inhandlades igår
De få julklappar som inhandlades ligger dock redan undan gömda :)
Publicerat: 2012-11-16 @ 08:50:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!