Jultidningar och kalendrar

Nu börjar julen närma sig på riktigt. I går när D och barnen var på innebandy träning passade jag på att ge mig ut och handla de resterande paketen till julkalender som jag lovat barnen att göra till dem, gick faktiskt över förväntan, så nu saknar jag bara 2st paket som jag tänkte hinna köpa i dag på lunchen.
Var även och hämtade ut kartongen med jultidningar som K sålt.
Tycker själv att det är lite stressigt att hinna med allt, med att meddela att de kommit så alla har pengar redo och hinna dela ut dem mm, men K tycket att det är så kul och kämpar faktisk för att nå sina uppsatta mål, i år var det ett Xbox 360 kinect. Så nu vill han inget annat än att dela ut jultidningarna så vi kan betala räkningen så spelet kommer.
Ungarna längtar nu för fullt på att julen ska komma även om jag har haft väldigt svårt att få julkänslan att komma med en snitt temp på 7+ ute senaste månaden och häll regn senaste 36timmarna, men nu har det börjat över gå till snö utanför fönstret på jobbet, även om D säger att det regnar på hemma..
Jag längtar nog mer än barnen till snö och kyla..

 
Förra året firade vi en vit jul i Åre, medan det hemma regnade på jul..
 
Publicerat: 2012-11-28 @ 09:00:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!