Måndag

När jag hämtade barnen igår bestämde vi oss för att åka en stund till skogen innan vi åkte hem, men det gäller att skynda sig om man ska hinna något innan det blir bleksvart ute.
Vi letade efter fina kottar till juldekorationerna och började bygga en koja.
På vägen hem passade vi på att hämta lite cross delar hos Ronnie & Jossan, det går alltid åt, tack så mycket!!
När vi sedan kom hem var det dags för matlagning och läxor.
Medan jag står där och steker pannkakor och K gör matte läxan kommer T in i köket och känner att hon ska nog hjälpa brorsan lite.
Hon vet ju hur det brukar gå till så hon ser på K och säger
-K vad är 3+5?
K svarar: 8..
-Vad är 4+6?
K svarar: 10..
In i köket kommer då D.
T ser då lite filurig ut.
-K vad är mamma + pappa?
K svarar: kära
Älskade barn :)
När läxor, matlagning, duschning av barn mm var klart kände jag inte alls för att ge mig ut och träna i kylan som börjat smyga sig på ute, så nöjde mig med 30min på löpbandet hemma.
Efter en dusch var dagen sedan slut :)
 
Vi bygger en koja
 
Ligger och tittar efter stjärnor
Publicerat: 2012-11-13 @ 07:12:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!