Sista arbetsdagen

I dag gör jag min sista arbetsdag på min nuvarande arbetsplats och helt lätt känns det inte. Inte bara för att jag inte har något nytt att gå till utan det känns även sorgligt när man tänker på hur det gått, när jag började för snart 4år sedan var vi 47st och när jag som sista går hem efter alla omorganisationer är de bara 7st kvar...
Jag önskar dem all lycka till och hoppas att det vänder!
För min egen del löser det sig framöver, det har det alltid gjort! Dock räknar jag nu med en lugn december och mycket lussekatt bakande.

 
Första julklappen slogs in igår, då den ska till en arbetskamrat
Publicerat: 2012-11-30 @ 07:26:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!