Styrketräning och mys

Det var jag som skulle hämta båda barn igår, så sagt och gjort. Efter det åkte vi för att ordna de ärenden vi hade inplanerade, införskaffning av födelsedagspresenter, lite komplettering av veckoinköpen och hämta ut mitt paket på posten. Dock gick allt detta mycket snabbare än vad jag tänkt så när vi kom hem stod jag i valet och kvalet om hur jag skulle göra, var 1h kvar innan D kom hem och kunde ta ungarna så jag kunde ta mig ut o springa. Jag har så svårt att ta tag i träning om jag inte kan göra det med en gång efter jobbet, tillsammans med att det som vanligt regnade ute, så jag beslutade att satsa på styrketräning i stället. Vi har ett nästintill fullutrustat träningsrum i källaren, så tog mig ner där och körde 1h boxning och styrketräning. Jag skulle egentligen behöva byta ut ett av mina löppass i veckan mot just styrketräning, behöver få lite mer träning för överkroppen. Kanske borde satsa på det nu över vintern... Efter var det dags att ta tag i de vanliga hemma sysslorna, matlagning, dammsuga, läxläsning mm Men när allt det var klart och jag duschat, kröp jag upp i soffan med resten av familjen och hade lite torsdagsmys framför barnprogrammet fixa rummet, med glögg och pannacotta som K gjort medan jag lagade mat.. 
 
Lite bilder på de två hjärtan jag köpte på heminredningspartyt
Sitter över kökssoffan i köket.
 
Publicerat: 2012-11-23 @ 09:18:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!