Träning

När jag kom hem i fredag kände jag att det får bära eller brista, så trots att jag inte känt mig hundra drog jag på mig träningskläderna och åkte ut till löpspåret. Döm av mig förvåning, kan ha varit det dåliga humöret som bidrog med lite jävlar anamma, men jag slog mitt personbästa på det varet, 5,3km långt med mycket backar, slutade på 31min blankt, känns mycket bra!
Tränade även crossnatur i söndags, de var kallt, blött och becksvart. Men de gick jätte bra och de är få saker som känns så tillfredsställande, som när man är riktigt trött efter ett jobbigt träningspass. Träningsvärken i dag är dock inte lite kul.... men de får man ta :)
Publicerat: 2012-11-06 @ 09:54:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!