Tung dag

 
 
Jag brukar hålla humöret upp men i dag känns det som en tung dag, till och med vädret håller med..
3 veckor kvar sedan går jag ut i arbetslösheten.. Känns inte alls kul, känns dock inte som jag är ensam.
Senaste rubrikerna i tidningarna:
Totalt 46 000personer varslade 2012
Ericsson varslar 1500personer
Fabrik lägger ner 230 varslas

Vad säger man?

Det jag ser minst i fram emot är att sätta sig och planera med dagis och frita, hur ska de gå, vilka dagar och tider, mm har inte alls lust att göra det.. Vill bara att det ska rulla på... Men det måste göras det också...

Men efter D kommit hem från jobbet, slutar senare torsdagar, ska jag dra på mig löparkläderna och trotsa regnet och mörker.
Efter det brukar det mesta se bättre ut och i morgon är en annan dag, o fan vad bra den kommer att bli...
Publicerat: 2012-11-08 @ 14:01:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!