Onsdags eftermiddag & kväll

När jag hämtat K igår hade vi lite tid över innan mötet med SISU, så vi passade på att göra lite ärenden, bland annat att köpa tavellister till tavlorna i köket. Tanken var att jag skulle ha gett mig ut på en löprunda efter mötet, men när vi kommit hem och alla sysslorna med matlagning, läxläsning, barnläggning mm var klart var jag inte minsta sugen att ge mig ut i mörkret, så valde att sätta upp tavlorna o lite annat pyssel i stället och sedan ta 30min på löpbandet. Detta är andra dagen i rad som jag väljer löpbandet istället för att ge mig ut, så får snart ta mig i kragen, även om löpbandet är bra är det verkligen inte samma sak som att komma ut. I dag vågar jag dock inte lova något, då jag ska hämta båda barnen, och så måste vi åka och köpa födelsedagspresenter då K ska på kalas/disco i helgen, sedan har även mitt paket från inredningspartyt kommit så ska hämta ut det, och inte att glömma de vanliga sysslorna som måste göras dagligen när man har barn och hem...
 
God morgon!
 
 
Publicerat: 2012-11-22 @ 07:48:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!