Vildsvins olycka

 
 
 
På väg till jobbet var jag i dag med om min första bilolycka. Ett vildsvin sprang rakt in i höger passagerardörr, samtidigt som jag körde i 90km i timmen. Både jag och vildsvinet klarade sig men höger passagerardörr tyckte inte det var så kul utan fick sig några smällar, så nu ska bilen in på verkstad. Som tur är har jag helförsäkring och i den ingår självrisk reducering vid viltolyckor, så jag slipper iallafall betala. Men jävligt onödigt var det, jag menar hur lyckades han springa in i bilen när den åker i 90km i timmen (vilket är den lagliga hastigheten på den vägen).. Rolig början på måndagsmorgonen...
Publicerat: 2012-11-26 @ 08:44:00


1 kommentarer
Postat av: Carina

Oj, vilken tur att den sprang in i sidan så att du inte krockade med den framifrån... Ta det försiktigt på vägen! Kram

2012-11-29 - 12:00:06 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!