Älvsjö Mässan

Efter en trevlig eftermiddag/kväll på torsdagen, såg jag även i fram emot en väldigt trevlig fredag, då jag tagit ledigt från jobbet för att åka upp till Älvsjö mässan. En helg i oktober varje år samman faller två av de mässor jag gärna besöker, hem och villa mässan och underbara barn mässan.Hem och Villa mässan kan jag verkligen rekommendera för er som har hus/bostadsrätt och har planer på att göra om något hemma, allt från uppvärmning, till badrum till inredning. Underbara barn mässan är perfekt om man har små barn, säga 5-6år och nedåt, då det finns allt, bilstolar, mat, kläder, inredning, leksaker mm
Mina börjar ungar bli i äldsta laget, men då jag har syskon barn, Nina, som nyligen fyllt 1år, kan jag åka några år till :)
Mina inköp blev, barnkläder, inredning till dotterns rum, lite presenter N och det som jag ser mest i fram emot att köpa varje år, inredningstidningar, 12st för 110kr, vet att de inte är helt aktuella utan sträcker sig ca1år tillbaka i tiden, men inspirationen till egna projekt finns där ändå :)
Publicerat: 2012-10-14 @ 19:18:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!