Gångna helgen

Den gångna helgen blev precis som tänkt ganska lugn, eller så lugn den kan vara i vår familj, men kalas, ridning, träning och renovering hemma. Men nu närmar vi oss iallafall slutet på renoveringen i trappen och på kontoret, en vända till med färg i trappen och lite inköp så...Bilder kommer.
Jag har även hunnit testat på en ny träningsform (ny för mig :) Crossnature. Kan verkligen rekommendera det, även om man känner sig som en idiot när man ligger planka mitt på elljusspåret och andra kommer springande förbi, men man tränar ju i grupp så man är inte själv att vara idiot. Man kan själv avgöra hur tungt man vill gör det och man använder bara sin egen kropp som vikt. Personligen tycker jag även om att träna utomhus efter att ha suttit still framför en dator hela dagarna på jobbet. Tips: Testa!
Publicerat: 2012-10-08 @ 07:58:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!