Halloween på ingående

Jag som är en big fan av alla skäl till att fira/dekorera lite extra börjar nu att dekorera för Halloween. Var och handlade två pumpor igår som jag och ungarna skar ut till två hemska lyktor. I kväll ska det ihop med resten av dekoren, spindelnät, spindlar, skelett mm sättas upp vid garagevägen. Halloween infaller alltid 31/10, men då det blir en onsdag i år, får K:s halloween kalas infalla på lördag.
Återkommer med massa bilder på små utklädda barn :)
Passade även på att springa några kilometer igår 5,2km för att vara exakt. Målet är att klara vårruset i maj, 5km, på under 25min. Dom påstår att det är svårare allt låta bli och träna om man berättat sitt mål för flera så där har ni det!!
Nu är det bara upp till bevis för mig...
I kväll blir de inte mycket till träning utan som sagt lite dekorering och en riktigt lång inköpslista från flera butiker som måste ordnas till kalaset...
Smidig som man är ger man sig ut på lönings dag... vet inte alls hur jag tänkte där man har inte alls hunnit innan... bara bita i det sura äpplet...
Publicerat: 2012-10-25 @ 12:08:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!