Höstmilen

I går var det dags att springa höstmilen, är med blandade känslor det nu är över. Känns skönt att ha det gjort men hade gärna veta träna mer innan...
Som om den känslan inte infinner efter varje lopp...
Måste dock säga att jag är väldigt besviken på banan, inte nog med att den var lerig till förbannelse, vilket arrangörerna inte kan påverka, men den var även stenig så till den milda grad att det inte gick att springa, kändes mer som bergbestigning...
Slutresultatet för 5,2km blev 33,29min, vilket jag känner mig ganska nöjd med, med tanke på att jag mitt i allt lyckades trampa av mig skon,mitt i en uppförsbacke i all lera så det vara bara att gräva fram den och dra på och knyta lite hårdare..
Nu läggs loppen på is för denna säsong, men hoppas på en träningsfylld vinter.
Publicerat: 2012-10-22 @ 07:41:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!