Inspirerad

Förra veckan tog jag tag i saken och bokade en tid för klippning till T. Jag brukar göra det själv, men nu börjar hon bli så stor och håret så långt att det är dags för någon som vet vad den gör att ta över. Men tänk till min fasa då jag i morse såg att T har nog känt sig så inspirerad att klippa sig hos frisör att hon börjat lite själv... Helt plötsligt var den vänstra sidan av håret ca4-5cm brett klippt rakt av i höjd med kindbenet... Så om inte tidigare så har hon nu ett stort behov av att komma i väg till frisören och fram till fredag får hon helt enkelt hålla mössan på, ute som inne...
Publicerat: 2012-10-17 @ 13:29:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!