Säsongen sista

Då var säsongens sista crossträning avslutad och regnet hölls sig faktiskt borta, men lerigt var det!
Man skulle kunna tro att nu när träningen lägger ner är det även slut på tävlingarna (som i de flesta andra sporter som är "säsongs betonade") men inte då, någon smart människa kom på att sätter man bara dubb på däcken går det ju faktiskt att köra året runt... Så nästa helg kör K sista tävlingen för sommarsäsongen i MX Outlet cup, men helgen efter drar vintersäsongens tävlingar i gång och då bär det av till Vingåker för att köra kattcup.
Ingen vila ingen ro :)
I dag är det iallafall fredag och en ganska oplanerad helg (första och sista på ett tag) närmar sig med stormsteg. Så nu ska det jobbas några timmar så hoppas jag att jag kan få in en dejt med mina löparskor och skogen när jag kommer hem :)
Publicerat: 2012-10-05 @ 08:07:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!