Vanlig måndag

I går blev det en helt vanlig måndag, varken mer eller mindre. Tog lite längre tid än vanligt att åka hem då jag hamnade bakom en turbin transport och alla som sett en sådan vet att det går varken fort eller ger möjlighet att köra om, så min vanliga 20min hemresa slutade på 45min... Hämtade då K som tittade på mig med stränga ögon, Mamma du är sen... Bara be om ursäkt och förklara läget, men blev då förlåten :) När vi sedan kom hem bestämde vi oss för att strunta i läxorna och gå en promenad till närbutiken och köpa lite bröd och någon god efterrätt. Sagt och gjort. När vi kom hem var klockan 17.30, så det var bara att ta fram maten, hade en halv lasagne kvar i kylen sedan helgen, och äta. Sedan blev det inte mycket mer, en dusch och som omväxling hamnade jag och D i soffan framför en film...
Publicerat: 2012-10-23 @ 07:40:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!