Vardag

Då är vi framme på mitten av veckan och dagarna har gått jätte fort. I måndags blev det inte mycket gjort hemma då jag hade möten i Linköping fram till kl:17.00, sedan skulle jag hämta upp K på vägen hem hos kompisen. Blev 30 min på löpbandet, sedan hann jag påbörja lite pyssel till hemmet (stjärnor i olika utföranden) som jag hoppas hinna avsluta i dag. I går var det ännu mer möten i Linköping, dock hann jag även förbi IKEA en snabbis på vägen hem för lite inköp innan det var dags att hämta barn, laga mat och sedan åka på säsongen första inne träning. Som sagt när det blir för mörk för att köra cross på vardagskvällarna, blir de inne träning, med bland annat innebandy, styrka och hinderbana. Känns bra när man kan kombinera träning och familj :)
Publicerat: 2012-10-10 @ 10:01:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!