1:a April

I dag är den första april och vi börjar väldigt sakta men säkert närma oss sommaren. När jag vaknade bestämde jag att jag måste bryta den nedåtgående trend som jag känt den sista tiden, även om det enklaste alternativet hade varit att bara dra täcket över huvudet och gömma sig från omvärlden, men tyvärr har jag aldrig hört att den metoden hjälper. Så efter att ha legat och dragit mig en stund tog jag mig upp och drog på mig löparkläderna. Personligen tycker jag det är ganska tungt att springa innan frukost men samtidigt tycker jag det är så skönt och man är så mycket piggare när man får sätta sig vid frukostbordet efter att löppass och en dusch, dessutom smakar frukosten även så mycket bättre. Blev inget jätte långt eller snabbt passen, men allt är bättre än inget. Nu efter frukosten, ska jag ta tag i veckans städning och i eftermiddag blir det eventuellt grillpremiär om vädret tillåter.
 
Påskdekorerat köksbord av egengjort pyssel
 
 
 
 
 
  
Publicerat: 2013-04-01 @ 10:39:51


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!