3 veckor

I dag är det 3 veckor kvar, men tyvärr blev det ingen träning i dag då tiden krockade med föräldramöte för alla föräldrar till höstens förskolebarn. Känns jätte konstigt att det redan är dags för min lilla T att börja skolan. När det var dags för K kändes han jätte redo, hade koll på bokstäverna, kunde räkna, kunde sitta still mm men T känns inte riktigt där ännu. Men det är nog bara min känsla, eftersom hon är min lilla. Är även svårt att inse att det där med dagisbarn och allt vad det innebär snart är ett avslutat kapitel i livet. Men det kommer även att underlätta mycket då det bara blir lämning och hämtning på en plats, som ligger på vägen till jobbet, så ingen mer omväg. Spontant skulle jag säga att det förkortar mer morgon lämningen med ca15min på morgonen, vilket är mycket tid, just på morgonen.
 
Föregående veckans träning gick inget vidare utan det blev bara 1pass. Hade nog om jag verkligen försökt kunnat trycka in 1-2st pass till under helgen. Men orken fanns helt enkelt inte och jag får se det så att jag helt enkelt vilade mig i form. Där imot hoppas jag att denna vecka blir bättre och att jag iallafall får till minst 2pass nu när tiden börjar rinna ut. 
 
Publicerat: 2013-04-29 @ 21:10:49


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!