4 veckor

I dag har det varit arbete i huvudstaden igen. Ungefär 1gång varannan vecka är jag på något av våra stockholms baserade kontor. Denna gång var jag på kontoret som ligger i centrala stockholm, vilket gjorde att jag valde att ta tåget istället för bilen. Vilket visade sig var ett väldigt lyckat beslut, då jag under senaste veckan har haft en riktigt jobbig huvudvärk som kommit och gått. Och straxt efter lunch slog den till med full kraft. Huvudet bultade, jag såg stjärnor och mådde riktigt illa. När jag vid 15tiden satte mig på tåget var jag överlycklig över att jag inte behövde köra hem. Jag räknade inte heller med att få något mer gjort denna dag utan bara att ta mig hem och sova. Men efter bara några minuter på tåget somnade jag och sov i nära en tim. När jag vaknade mådde jag betydligt bättre och även om huvudvärken svagt fanns där var illamåendet och stjärnorna borta. Så blev inför vårruset träning även denna måndag, 5,3km. Nu är det bara 4v kvar och förra veckan blev det 3st träningspass, totalt 19km vilket jag känner mig nöjd med. Hoppas att även denna vecka få till minst 3st pass. Dock ligger mitt problem kvar i den låga farten. Kanske ska satsa på långdistans efter vårruset i stället, för som sagt farten verkar jag inte få upp...
 
 
Publicerat: 2013-04-22 @ 20:58:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!