5 veckor

K mådde som sagt inget vidare i går utan hade riktigt ont i magen och hade väldigt svårt att komma till ro. Så vi bestämde oss för att han fick ta min säng så D som skulle vaba kunde ha koll på honom och jag tog hans så att jag skulle få sova. Vid 00.30 väckte D mig då K mådde riktigt dåligt och det blev ett samtal till 1177 sedan en tur till akuten. Jag blev dock kvar hemma med T för att försöka sova vilket var lönlöst. Vid 04.30 kom de sedan hem utan att riktigt veta vad som utlöst värken, då hans vita blodkroppar ser bra ut och han har ingen feber, men han hade fått smärtstillande och de hade tömt magen på och han mådde betydligt bättre. Dock somnade jag inte om utan låg och drev in och ut ur sömnen fram till 6 då det var dags att gå upp.   
 
I dag var det dags för den första av våra två dagar då vi ska revideras på jobbet och jag måste säga att det gick över förväntan, även om hela dagen känns som ett stort läxförhör. Och samtidigt som man sitter där och ska försöka svara på alla fråger om hur vi jobbar med miljömål, standarder, hur vi säkerställer kvaliten på våra levererade tjänster mm, sitter min chef och ägarna med på mötet och hör om man kan svara på frågorna mm. Men som sagt det kändes riktigt bra när jag gick hem för dagen och jag hoppas att i morgon ska gå lika bra.
 
I dag är det även 5 veckor kvar till vårruset och det var dags för veckans gemensamma inför vårruset träning, Även den gick riktigt bra, 5,5km på 33min, med tanke på att gårdagens träningspass gick riktigt tugnt. Totalt blev det 3st träningspass förra veckan vilket jag känner mig ganska nöjd med och hoppas att kunna få till 3-4 pass denna vecka.
 
Publicerat: 2013-04-15 @ 21:18:27


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!