7 veckor -1dag

Precis som de allra flesta vid det har laget längtar jag till sommaren, men samtidigt känns det som om veckorna går så fort och det är nu bara 7 veckor -1dag kvar tills jag ska springa vårruset. O jag har inte alls tränat som jag ska, av mina tre tänkta pass per vecka blev det förra veckan 0!! och 0 pass förbättrar inte min form alls.. Vårruset är bara 5km och det klarar jag av att jogga utan några större problem, så runt kommer jag men det är ju inte alls det som är mitt mål, utan jag vill ta mig runt med lite fart, under 25min. Just nu känns det lika långt bort som månen, men jag har ju som sagt 7 veckor kvar o med lite tid och träning bort det ju gå eller hur?
I dag blev det iallafall ett pass framför DVD:n på 45min, ett riktigt hemskt pass som är riktigt bra för hela kroppen och jag behöver verkligen träna överkroppen.
I övrigt har jag lagat mat, läst godnattsaga, lagt barn och packat väskor inför i morgon, en vanlig vardag helt enkelt.
 
Vill även passa på att tips om att Stadium har just nu 20% rabatt på hela sitt webb sortiment.
På min inköpslista står lite nya löparkläder.
 
    
Publicerat: 2013-04-02 @ 20:53:27


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!