Ändrade planer och shopping

Tyvärr blev det lite ändrade planer i dag. Tanken var ju att jag skulle följt med T till ridningen och eftermiddagen skulle vi ha spenderats hemma hos E & J. Men min huvudvärk satte tyvärr stopp för att följa med på ridning, så D följade med i stället och för min del fick det bli en tupplur. Men efter det, x antal liter vatten och lite värktabletter mådde jag betydligt bättre. Men tyvärr visade det sig att även J blivit sjuk, i magsjuka, så eftermiddagens planer blev inställda. Så för min del fick det bli en liten shopping tur i stället då jag verkligen behövde lite nya kläder. Hör och häppnas så blev det inte bara svart och vit som det brukar utan det blev även en rosa tröja och ett par aprikosa byxor. Med hem kom även den nya barn filmen De fem legenderna. Vilket även fick bli kvällens familjefilm och måste säga att det är en av de bästa barn filmerna jag sett på länge och starkt rekommenderar!  
 
Trevlig kväll!
 
  
Publicerat: 2013-04-06 @ 21:06:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!