Äntligen klart

Nu är det äntligen klart, externrevisionen, iallafall för 1år framöver och med goda resultat. I två dagar har jag svara på frågor, visat var allt finns och motiverat precis alla beslut som någonsin tagit ang miljö och kvalité på företaget.
Samtidigt som det har varit jobbigt, måste jag säga att detta var precis vad jag behövde just nu. Jag har sedan jag byte jobb tyckt att det har känns lite tugnt och inte riktigt vetat om detta är vad jag verkligen vill. Men efter dessa dagar känner jag att jag kan ju faktiskt detta och jag är faktiskt duktig på det. Det gick över förväntan och det uppstod ingen situation där jag kände att jag inte visste vad jag skulle svara. Så jag är nöjd helt enkel.
 
K mår även mycket bättre. Han fick ont i går kväll igen men somnade till slut och fick sova hela natten. I dag har han inte haft ont men han har ändå suttit still och tagit det lugnt hela dagen, vilket får mig att känna/tro att han inte är riktigt 100 ännu. Så i morgon blir jag hemma med honom då D måste tillbaka till jobbet. 
 
 
   
Publicerat: 2013-04-16 @ 21:13:34


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!