Att göra

Precis som de flesta andra heltidsarbetande småbarnsföräldrar, kanske även deltidsarbetande vad vet jag, tycker jag det är svårt att få timmarna på dygnet att räcka till. Känns som man hela tiden måste välja, vill jag hinna med träningen, hinner jag knappt träffa familjen och tvärtom mm. Varje helg försöker vi i stora drag planera kommande vecka men det dyker alltid upp något oväntat, men det är väl så det är att vara småbarnsförälder har jag hört. Om jag hade haft ett 7 till 16 jobb, vet jag inte hur vi hade fått vardagen att gå ihop. Som tur är, är mina arbetstider ganska flexibla och jag bör arbeta 40h/v men kan förlägga dem lite som jag själv önskar. Vilket är anledningen till att i allafall vi får det att fungera okej.
 
Veckans till och med fredag att göra lista
(utöver de vanlig sysslorna)
  • Köpa nya inneskor åt K
  • Planera och genomföra veckans crossträning
  •  Träna ett träningspass till
  • Plantera om/ut året grönsaker
  • Färga håret
  • Middag med jobbet
  • Köpa nya regnkläder till K 
  • Veckohandla
  
Publicerat: 2013-04-23 @ 08:32:00


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!